Legénylakás 2./ Bachelor flat 2.

Tegnap megmutattam Zoli konyha-étkező-nappalijának első változatát, ma pedig a “B-tervet” nézhetitek meg.

Itt is ugyanúgy elkülönítettem a funkciókat, mint a másik verziónál, hiszen így sokkal praktikusabban kihasználható a tér. Zoli azt kérte, hogy próbáljuk meg kicsit elrejteni a konyhát, hogy ha épp nincs elmosogatva vagy elpakolva minden, akkor se rontsa a látvány  összképet. Persze biztos vagyok benne, hogy Zolinál mindig csillogó rend uralkodik;), de azért beterveztem neki a fényáteresztő, áttört térelválasztó falat. A dolgozó rész helyett ide csak egy kis laptop asztalkát tettünk, így Zoli a fekvő fotelből is rápillanthat a gépére – nyilván itt születnek a legjobb ötletei.

Az első változat őszies, meleg színvilága után ebbe a térbe üde zöldeket és földszíneket választottam.

Nektek melyik változat tetszik jobban?

 

2017-01-28

Leave a Reply

